Saturday, February 7, 2009

my 12 twin brothers!




haih...macam ni lah gamatnye rumah tiap2 hari masa dulu2....macam2 ragam masing2...ade yang nak jadi pelukis, ade yang nak menyanyi, ade yang cipta lagu, ade nak jadi arkitek, ade gak yang suka tulis puisi...tak kurang gak yang suka amik gambar permandanagan, gambar serangga, gambar portrait, suma jenis photography lar...haih..semua wat benda serious2..susah my parents nak layan kerenah kitorang nih...hehe....tapi sekarang sum dah gi blajar kat luar negara...dalam bidang masing2...



hahahaha....its the beauty of photo editing nowadays...the sky is the limit...you cannot 100% trust photos....even the transformers can be seems reality in the world we live today....this photo i did during my form 3...been using and experimenting with photoshop as early as standard 4....now im familiar with it and almost 90 of it id mastered..thx 4 my sifus!! =D

4 comments:

edora said...

hakim mmg berbakat. yeah!

atyn said...

huu! smart la pic 2..
yup2 tol..hakim mmg b'bakat

zarith said...

hahahahaha!!aku amat suka post ko yg ni.cun gile! ko mmg hebat!!

Sendra said...

aku teringin sangat2 nak ada gambar sendiri macam ni..

those who giv me support...=D

© 2009 'One-column photo blog' by HUGE photo blog